برنج

انواع ماسک صورت با آرد برنج

ماسک های آرد برنج دار

یکی از روش های درمان، مشکلات پوستی و همچنین تضمین سلامت آن استفاده از آرد برنج به صورت ماسک می باشد که اکثر خانم های مناطق آسیایی برای زیباسازی و جوان سازی صورت خود بصورت طبیعی و بدون تزریق ژل و آمپول از آن استفاده می کنند.


زمان مطالعه: 6 دقیقه


در این مقاله قصد داریم با ارائه راهکارها و ماسک های طبیعی تهیه شده از آرد برنج به شما در رفع مسائل پوستی کمک نماییم جهت خرید برنج با کیفیت از وبسایت”برنج فرزاد” وارد لینک زیر شوید: کلیک کنید

 

تاثیر آرد برنج در زیبایی پوست

از آنجایی که برنج دارای مواد مغذی بی شماری است آرد آن نیز حاوی مقادیر بالایی از ویتامین ب میباشد و باعث ایجاد تقسیم سلولی در لایه های داخلی پوست می شود. از این رو با تهیه ی ماسک حاوی آرد برنج می توانید به زیبایی و جوانسازی پوست خود کمک کرده و همچنین رطوبت آن را افزایش دهید و مانع از پیری زودرس پوستتان شوید. در ادامه چند ماسک با آرد برنج را به شما آموزش خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: خواص آرد برنج و موارد مصرف آن

 

انواع ماسک صورت با آرد برنج

 

  • ماسک آرد برنج با چای سبز و آبلیمو

برای از بین بردن چین و چروک و همچنین لکه های پوستی از این ماسک برای 2 الی 3 بار در هفته استفاده نمایید برای تهیه آن کافیست چای سبز را دم کنید و آب آن را با دو قاشق چایخوری آبلیمو و  دو قاشق غذاخوری آرد برنج ترکیب نمایید تا ماسک شما حاضر شود بعد از 15 دقیقه که روی پوستتان ماند آن را با آب خنک بشوئید.

 

  • ماسک آرد برنج و خیار

خیار را رنده کنید و آب آن را بگیرید و با دو قاشق غذاخوری آرد برنج ترکیب نمایید خمیر حاصله را روی پوست صورت بمالید و بعد ده دقیقه بشوئید و از شادابی و درخشان شدن پوستتان با استفاده از این ماسک شگفت انگیز لذت ببرید.

 

  • ماسک آرد برنج با سیب زمینی و عسل

سیب زمینی را رنده کنید و با یک قاشق غذاخوری آرد برنج ترکیب نمایید کمی عسل هم به آن اضافه نمایید. این ماسک را هفته ای 2بار به پوست صورتتان بمالید و بعد 5 دقیقه بشوئیید. این ماسک در پاکسازی جوانسازی پوست بسیار موثر است.

ماسک حاوی آرد برنج چه خواصی دارد

آرد برنج فرزاد

 

  • ماسک آرد برنج با گوجه فرنگی

اگر دچار لک های پوستی بخاطر افزایش سن شده اید حتما از این ماسک استفاده نمایید فقط کافیست یک گوجه را رنده کنید و با مقداری آرد برنج ترکیب نمایید و ماسک حاصله را روی صورتتان بمالید و بعد یک ربع بشوئید می توانید 2الی 3بار در هفته از این ماسک استفاده نمایید.

برنج رشت جزء بهترین و با کیفیت ترین برنج های منطقه ی شمال می باشد جهت سفارش و تحویل برنج درب منزل با ما در تماس باشید.

 

  • ماسک آرد برنج با زردچوبه، خامه وعسل

اگر خواهان پوستی روشن و شفاف هستید این ماسک را دست کم نگیرید و همچنین با مصرف مداوم آن باعث آبرسانی به پوست خود خواهید شد. برای تهیه این ماسک یک قاشق غذاخوری آرد برنج را با یک قاشق چای خوری زردچوبه و کمی خامه و عسل مخلوط نمایید و هفته ای یکبار به مدت 15 دقیقه آن را روی پوست صورتتان بگذارید.

  • ماسک آرد برنج و آلوئه ورا

برای لایه برداری پوست از این ماسک استفاده نمایید اینگونه که یک قاشق آرد برنج را با یک قاشق ژل آلوئه ورا ترکیب نمایید و بعد از 10 دقیقه از روی صورت پاک کنید و هفته ای یک بار این کار را انجام دهید.

سخن پایانی

بعد از مصرف ماسک آرد برنج اگر احساس خشکی در پوست داشتید از مرطوب کننده استفاده کنید و همچنین قبل از رفتن به بیرون ضدآفتاب به صورتتان بزنید. ماسک های تهیه شده با آرد برنج که در این مقاله به شما معرفی کردیم را می توانید روی پوست دست و گردن نیز بمالید و در جوانسازی آنها موثر باشید.

برای سفارش آرد برنج مرغوب و استفاده از آن در ماسک های خانگی با شماره ی ۰۹۱۱۲۸۴۳۲۰۶ تماس حاصل فرمایید و یا از بخش فروشگاهی سایت فرزاد آرد برنج مورد نیاز خود را ثبت سفارش نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *